Ny dag, nya möjligheter

Ny dag, nya möjligheter. Brukar ni tänka så?
De var disigt på morgonen när jag åkte till jobbet, solen är påväg upp och de är friskt ute.
Då borde man tänka, ny dag, nya möjligheter.
Man är trött, hade föredragit att ligga kvar under täcken, men istället tvingade man upp sig själv
och begav sig till jobbet. Men där är ju känslorna helt fel egentligen. Ny dag, de är klart de är bättre
att ta vara på dagen än att fortsätta sova. Varför ska man spilla massa tid av sitt liv genom att sova?
Så nu ska jag försöka vara possitiv idag o jag hoppas på att roliga saker kommer att hända.
Jag hoppas att min dag blir bra på jobbet och jag vet att när jag åker hem efter jobbet kommer jag vara
nöjd med min arbetsdag.

Strålande dag, en ny dag och vilka möjligheter jag kommer att utnyttja.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Nina

Kloka ord !!

2007-10-07 @ 22:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback