Ääääntligen

Äntligen kom jag mig för att uppdatera min blogg.... (efter vissa påtryckningar ;)
De är så länge sedan jag varit här att jag inte ens vet var jag ska börja när jag vill berätta vad jag gjort på senaste.
Allra senaste är väll att vi varit till Alanya, de var helt underbart och jättevarmt. m
Tempen låg kring +40 hela tiden utom en natt som var kall (+29).
Vi var ute o åkte båt på havet, var och tittade på vattenfallet i Managvat och sen åt vi massa god mat!
Åt gott, promenerade mycket, solade vid poolen, svalkade oss i poolen o badade i havet.
Tittade på människorna o njöt av Turkiet, de är en sammanfattning av 1 vecka på ett fint hotell där städpersonalen till o med diskade våran disk i lägenheten.
Jag ska streama ut lite bilder från resan så fort jag kommit så långt att tömma kameran.

Vi kom hem i Onsdags och jag är givetvis tillbaka till jobbet.
Här läggs de schema från morgon till kväll o jag längtar tills vi får dela ut schemat o jag är klart med den här omgången.

Annars är de bara bra, jag gillar ju hösten o i år verkar de nästan bli vinter direkt, hur vanligt är de med minusgrader redan 31 aug?!

Ha en bra helg och glöm  inte att åka till Luleå nästa helg o titta på kattutställningen på Arcus.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: eira

Så där ja!!!

2007-09-02 @ 10:31:03
URL: http://www.hilldur.blogg.se
Postat av: Annika

Vad härligt med en utomlandsresa!!

2007-09-02 @ 17:34:39
Postat av: Vivi

Å du har haft en bra söndag??? =) Alltid lika kul å se er! Kram

2007-09-02 @ 20:08:26
URL: http://vivis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback