God morgon

Go morgon alla mina vänner, idag är åter en dag på jobbet.
De var -1 grad när jag satte mig i bilen o styrde hit mot jobbet idag. *Brrrrr*
Jag måste köpa vantar, frös som tusan o fingrarna!
Nu känner jag ju att jag till o med är lite snuvig, de hann jag inte känna innan jag
åkte hemifrån. Jag var nog lite trött.

Annars då? Jo idag ska jag åka till dataaffären o kolla vad jag ska köpa för dator till farmor,
hon behöver en som fungerar, inte stora krav här inte, bara basicfunktioner. Ni vet sånt som
kolla mail, skriva ut ett foto o kanske surfa lite. =)
Hoppas dom har hemma nått bra så kanske jag hinner få iordning de åt henne under veckan.
Tänkte passa på nu när de är lite lugnare på jobbet, nu jobbar jag inge övertid o de är så skönt.

Sedan hoppas jag att Janne har tid att hjälpa mig, kanske under helgen, att montera extraljus
på bilen. För nu är de alldeles för mörkt ute o ingen snö, alltså bäcksvart.

Nu ska jag forsätta med jobbet, ha en bra dag o vi hörs snart igen hoppas jag.

Kram Mia

JA JUST JA!!! Jag skulle ju tipsa er om att ifall ni vill se typ alla bilder vi har på våran hemsida på ett enketl sätt.
Så kan ni gå på www.google.se o välja sök på "bilder" istället för nätet o skriva marwels.
Då får ni fram alla bilder jag har på våran hemsida. =)

Kommentarer
Postat av: Polainoqa

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2008-02-08 @ 22:52:13
URL: http://polainoqa.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback