Trött

Ovanligt för att vara mig va? Njaaa... Jag tror jag nästan är kronisk trött.
Jätteskönt med fredag iallafall, de är så skönt att veta att nu är de inget jobb på 2 dagar.
Imorgon ska jag åka till Kalix, Janne ska få vara min instruktör när jag monterar på extralysen
på bilen.

Har beställt en dator till farmor, synd nog hann den inte komma innan helgen, så jag får fixa
de under nästa vecka. Ska bli så roligt när jag får igång allt åt henne.

Annars blir de nog inget speciellt den här helgen, Karin jobbar natt.
Var efter jobbet idag o handlade, så nu är kylen överfull med massa god mat, ska bara komma
mig för att laga den oxå.... he he he
Jag tillhör dom lyckligt bortskämda i samhället som har en sambo som för de mesta kommer
hem tidigare o då lagar hon oxå middag. =)
Så nu i helgen ska jag göra ett ryck eftersom jag är ledig o hon jobbar.

Annars är de nog bara bra med oss, jag hör just nu att en av katterna skriker liiiite väl högt... Bara vi slipper
höra löpkatter hela natten. Jesper har en kompis här i natt o sover över, måste se till att
stänga dörren till Jesper rum, så dom inte får vara kelkompis till Pollan som gapar.....

Den här veckan har bara inneburit arbete, börjar tidigt på morgonen (typ 06:30) varje dag o jobbat till efter 17:00.
Så jag slutade tidigare idag så jag skulle orka handla.
De flesta på min arbetsplats bör ha fått ett schema från mig nu o jag hoppas att iallafall dom flesta
är nöjda, de är ju trots allt en arbetsplats. Jag gillar absolut inte mina arbetstider, men finns inte så
många jag kan gnälla till.... i min familj jobbar jag mån-fre 8-17 o Karin jobbar mest kvällar o nätter.
Ni förstår ju direkt hur mycket vi hinner umgås - tur vi var till Turkiet nyligen.

Nu ska jag gå o pussas med Tova o se till att hon o Siri kör lite kvällskiss, o sedan ska jag gå o lägga
mig o läsa. Blir tidig kväll för mig, tror nästa grabbarna oxå somnar tidigt, dom är jätte trötta.

Hoppas ni får en bra helg alla mina vänner.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: eira

Ha en bra helg du me!!!

2007-09-22 @ 08:54:24
Postat av: Annika

Trevlig Helg på dig!!

2007-09-22 @ 13:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback