Helg o blåbär

Igår när jag kom hem så ringde Marianne och vi bestämde snabbt att vi skulle åka in på
Anders bar o kök på Afterwork o käka. Jag bytte kläder o så åkte jag o Karin o hämtade Marianne.
Vi åt jättegod mat o drack några öl, sedan åkte vi på maxi o spelade på hästar (vann 14:- idag).
Sedan åkte vi hem o grejjade på lite med allt möjligt.

Idag var vi och plockade blåbär. Hundarna var lite tröga från början, men när vi hade visat var man hittade
dom små blåa bären som var så goda så fattade dom galoppen o började äta.
Här är några bilder från idag.

 

När Siri äter blåbär syns hon knappt bland allt ris.


När vi kom hem var alla trötta och belåtna.
Jag o Karin gjorde egen potatissallas o fläskfilé, sedan tog vi öl och tittade på Lena Ph o Orups
konsert på tv, kanon bra!!

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Sussi

Mmm mums med blåbär var själv o plockade men mina snazzar tycker de roligare o ränna runt matte när hon plockar ;) hoppas allt är väl med dig o fam....kram

2008-09-01 @ 14:23:47
Postat av: Pysse

Tror ju att de e vår prinsessa som är på bilderna ju:-)

Enl. mej e Helga å Singha sjukt lika.

Ha det bäst!!

2008-09-02 @ 13:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback