Danmark

Idag Söndag har vi varit till Danmark.
Vi åkte färja över på 20 min o gick runt i Helsingör och tittade på den fina staden.
Jag älskade verkligen att dom bevarat staden, för de fanns så underbart många fina hus.
Vi åt även röda pölse, de var vi ju bara ett måste när vi nu väl var i Danmark.
Då kan jag nu berätta för er att den där läskiga färgen, var bara en hemsk färg, för korven var jättegod!
Köpte lite godis o sedan åkte vi hem.
Nu säger Affe att maten är serverad, så jag ska avsluta med att lägga in några fina bilder, så ni får se Danmark.

Vi börjar med Karin som ser ut på havet o ser båten, hon är nervös....

image165

Karin o Lotta står ute o tittar på havet, de blåser skapligt.
image166

Staden är väldigt gammal och jättefin.
image167

Här ska vi ge oss in på att Rod Pölse, super gott o premiär för oss!!
image168

Vi satt ute o åt, och njöt av maten. Tur Lotta gav oss instruktioner om hur man äter detta.
image169

På den här lilla grillen åt vi.
image170

Pilträden utanför kyrkan.
image171

Hej hopp, ha de bra imorgon kommer vi hem till vintern igen. Här är underbart fint.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt ni verkar ha haft i Danmark!

2008-02-25 @ 21:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback