Underbart!

Vilket underbart väder, så fint o så skönt att de inte är jätte kallt.
Jag älskar när de är så här vitt o skönt ute.
Jag har kört massa fyrhjuling nu ikväll, de är så roligt.
Den var till stor hjälp när vi skottade, de var mörkt ute, men jag stod
med lysena åt rätt håll, så man såg var man skulle skotta.

Har gasat runt en massa här o sedan var jag o Karin och hjälpte
Heidi o Soffi att skotta sig fram till stugan. Dom ska vara här i stugan
i Karungi imorgon, så dom var hit o satte igång värmen o sånt.
Idag har varit en jättebra dag, även om jag var typ helt död när
klockan ringde imorse.
Slutade tidigit o åkte o handla med Karin o sedan hem o lagade mat.
Åh vad jag hoppas de blir lika fint väder imorgon oxå, om de inte
blåser lika mycket så ska vi nog grilla korv eller nått ute, och så måste
jag ju förstås gasa lite med fyrhjulingen. =)

Hoppas ni alla får en jättebra helg, de ska vi ha.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Richardsilje

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2010-12-02 @ 11:21:37
URL: http://richardsilje.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback