Slutet av en kort helg

Jag har inte hunnit uppdatera min blogg så jag just....
I Onsdag slutade jag tidigare från jobbet, åkte hem o plockade upp Karin o Smilla.
Sedan styrde jag bilen mot Boden för där bor Zigge, Smillas pojkvän. =)
Lämnade av Smilla, sa åt henne att vara väluppfostad och åkte hem igen.
Kom hem helt trött o somnade alldeles för sent.
Jobbade Torsdag och Fredag som vanligt, fast lite längre på fredag...
På Lördag morgon skjutsade jag Karin till jobbet till 07:00 och sedan styrde jag bilen
mot Boden. Hämtade Smilla och körde hem igen. *pust*
Lördag dag var jag helt super trött, men tog ändå prommis med hundarna och
fixade mat tills Karin kom hem från jobbet. (Tur hon fick lift med Marianne, så jag inte behövde hämta i stan).
Idag Söndag fyller Karin år, så vi har varit till stan o ätit o nu är vi hemma igen.
Har städat bort de mesta av julen, har inte hunnit förän nu.

Så nu håller vi alla tummar vi har för att Smilla är dräktig och får kattungar kring 15 mars.

Kram Mia

Nedan en bild av Smilla o  Zigge.

image148

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Grattis Karin

2008-01-13 @ 21:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback