Snacka om att de svänger?!

Imorse vaknade jag o de var -20 grader ute, oki....
På med täckisarna o alla kläder man måste ha när de är så kallt ute...
Kom ut från jobbet med full mundering o gick till bilen, de var slående milt tyckte jag...
Startade bilen o kollade tempen -3 grader!!!!
Inte undra på att de kändes lite svettigt med alla mina kläder.
DET om nått kan vara en förklaring till att hela min kropp knorrar o värker typ överallt.
Dagen har inneburit många tappade saker, allt från kaffekoppar, pennor,
gaffel o diverse annat.
Har darrat ut en hel del snabbkaffe när jag försökte träffa koppen,
om jag ska sammanfatta det, min finmotorik är inte på topp!

Men hur de än värker o jävlas, så har jag 3 otroligt roliga dagar framför mig.
Imorgon åker jag o 10 till från min arbetsplats på en utbildning, de ser jag verkligen fram emot.
Jag kan ju lägga till att de inte är specillt ofta jag sover borta från djuren, så lite ovant kommer
de vara, men skönt oxå.
Skönt att koppla bort allt ansvar i 3 dagar o bara rå om sig själv och suga in lite nya grejjer.
Jag kommer nog vara mer taggad på utb än jag annars är på jobbet, för allt är ju nytt o spännande.
Jag gillar ju allt nytt jag får lära mig, oavsett om de är hur en bil fungerar eller hur djuren utvecklas.
Så jag ser fram emot att få lära mig nya jobbsaker i tre dagar tillsammans med mina underbara kollegor.
Mina förväntningar är att få lära mig mer om mig själv oxå, på gott o ont.

Hade utvecklingssamtal idag, mycket possitivt, men jag tänker och uppskattar mer dom där små
sakerna man kommer fram till att man kan bli ännu bättre på.

Ooooh jag har en bra arbetsgivare, så om ni inte redan gör de, se till att få börja jobba tillsammans
med oss på IKEA, de är jäkligt körigt o stressigt ibland, men för jäkla roligt hela tiden!

Ha de bra så ses vi på Torsdag.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: AnnBritt

Vi ses under veckan !

2008-01-29 @ 04:35:15
URL: http://annbritt.blogg.se
Postat av: Sara

Jag har tänkt söka sommarjobb där, men jag kanske borde börja söka redan nu?

2008-01-29 @ 14:56:14
Postat av: MorsanBaloo

Hoppas ni kommer att ha tre härliga dagar! Liiite fuskigt är det ju, vi andra döingar (fast vi inte jobbar på ikea) vill ju också bada o vara med på en massa roliga utbildningar. :)

2008-01-29 @ 19:27:10
Postat av: Nina

Hoppas ni har haft det bra !

2008-01-30 @ 07:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback