Söndag morgon

Oooh vad tiden går fort. Jag hinner knappt reagera än mindre uppdatera min blogg.
Hemsidan är oxå lite ouppdaterad, de ska jag fixa nästa helg.

Idag klev jag och Helga upp kl 05:10, lilla tjejen var ju akut nödig, så vi gick ut och hon
gjorde både nummer 1 och nummer 2.
Sedan gick vi inte och fixade lite frukost, när vi gjort de, så väckte vi Karin strax inna 06.
Karin jobbar nämligen morgon idag, så hon skulle faktiskt kliva upp.
Väckte även Siri o Tova, för jag tänkte att jag passar på att åka med Karin till stan o få
gjort bort lite på jobbet, eftersom min vecka kommer jag tillbringa till stösta del i Stockoholm
på utbildning.
Så nu sitter jag på jobbet, håller på att förbereda saker jag ska ha med till utbildningen.
Ute är de mulet men jag hoppas de vänder, så de är fint väder när jag åker hem snart.
För min plan är att jag o hundarna ska vara ute nästan hela dagen.
Sedan behövs de lite sol för våra katters skull, dom vill oxå vara ute lite nu, men jag tar
bara med dom ut om de är några fler plusgrader än nu alltså +2....

Helga tappar en hel del tänder just nu och de är lite jobbigt för henne. Men äter som
en häst och växer därefter gör hon ändå. =)
Tovas hummör är lite till o från, så är de inte valpar i den magen, så har vi deff en skendräktig tik.
*Hoppas hoppas de är valpar*
Siri mår som en prinsessa, vem skulle inte göra de när man fått en bästa kompis som Helga?
Dom två är väldigt lika varandra o är tillsammans i princip från de dom vaknar tills dom sover.
Våran ända pojke bland djurbeståndet Oscar har hormoner som sprutar ur örone och när flickorna
inte vill vara med honom ropar han på dom eller letar upp dom o biter dom i nacken.
Jag undrar om de här kommer innebära att vi kommer till Skellefteå näst nästa helg och visar
upp 2 flickor med sår i nacken?!?
Astrid har hittat ett nytt favvo ställe, hon älskar fotöljen, så nu växlar hon mellan sin favvo stol
i Jesper rum och fotöljen i vardagsrummet. =)
Smilla är i sitt vanlig av ess, hon går omkring som drottningen o kollar alla o solar lite ibland.

Nu har jag haft klar min paus o ska återgå till arbetet.

Hoppas ni får en bra vecka och jag hoppas på sol i Stockholm.

Kram Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback