04:06

*suck*
Då sitter jag här, lite dåsig i huvudet av min hostmedicin.
MEN jag var tvungen att kliva upp för jag orkade inte ligga o kramphosta i sängen.
Jag gick o la mig strax efter 01:00 efter att ha hämtat hem Karin från deras julfest på folkan.
Somnade till efter ett tag o vaknade kl 03:00 av att hostan höll på att döda mig. *mega suck*
Och nu orkade jag inte ligga där nå mera o hosta, så jag klev upp.
Sova stående? Tror ni det är alternativet?

Varför kan jag inte bara få sova?
Jag vill bara ligga där intill Karin o sova, är de så mycket begärt.
Ja ja, jag får väll stå ut o hoppas den här hostan ger med sig.

Hoppas ni andra sover, själv sitter jag här o funderar.

Kramiz Mia


Kommentarer
Postat av: Anonym

sådan där hosta är inte kul...mitt knep är att ta en saccosäng i sängen och försöka halvsitta.

2008-11-23 @ 20:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback