Födelsedag

Hejsan, idag var de min födelsedag.
Jag har fått jättemånga gratulationer, tack alla kära vänner.
Så min dag har varit fylld av SMS, kramar, mail och hälsningar.
Jag blev bjuden på lunch av en kompis -tack rara för sällskapet o maten.
När jag kom hem från jobbet hade Karin gjort favvomaten och gjort tårta.
Jag hade fått en stor bukett röda stora KRAV-märkta rosor, så vackra.
Sedan kom de vänner förbi, fikad och fick trevliga presenter -tack.
Nu är jag ledig från jobbet i några dagar o ska umgås med Karin.

Imorgon ska vi till vetten i Kalix - alltid något man ska göra, är de inte
en sputa så är de någon besikting. Imorgon ska de iallafall skaffas
testikelintyg och Astrid ska kastreras, eller vad de nu heter på honor.

TACK alla underbara vänner för idag, nu ska jag gå o sova.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: anna

Har nominerat dig :)

Kolla min blogg

2008-10-15 @ 12:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback