Hej hej

*Gääääsp* Idag är de Söndag o jag klev upp med Helga kl 05:40.....
Vi gjorde våra morgonsysslor och sedan åkte jag till jobbet.
Jobbade och jobbade, åt god lunch o jobbade lite till.
Strax efter kl 13 åkte jag hem.

När jag kom hem sken solen så jag o hundarna har varit ute på
gården och krattat löv o plockat lite, känns som att göra vinter
på gården är ett evighets projekt... *suck*

Nu har vi kommit in o jag hoppas hundarn har tänkt ta de lugnt ett tag,
för de har jag tänkt. Helst skulle jag lägga mig o läsa en bok o vila ett
tag, men vi får se om jag har ro till att göra det.
Snart är de ju dax att laga middag o så måste jag gå en prommis
med hundarna.

Hoppas du haft en bra helg, min helg har gått i jobbets tecken.

Kram Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback