Mulet

Idag är de hemskt mulet ute och blåser hårda stormvindar.

De är Söndag på alla sätt o vis. Mulet, blåsigt, trött, seg och allmänt trist.

Hundarna ligger här intill o sover, dom ville ligga i knäet båda två, men
de är helt omöjligt att dom ryms båda i famnen när jag sitter framför datorn.

Har druckit kaffe o försöker hålla mig vaken.

Känner mig rastlös, vill hitta på nått, men vet inte vad.
Har funderat på att åka o hälsa på någon ända sedan jag vaknade,  men
jag kan inte komma på någon.

Blir väll säkert kvar hemma i vanlig ordning. =(

*Gäääsp*

Ska sätta mig o plugga lite finska, behöver verkligen det, men känner mig
inte så himla motiverad till det.

Ser fram emot Onsdag, då jag ska o träna.

Den kommande veckans planering:

Måndag: Skola 08:00 - 16:00 (ev  jobba i Kalix på VV 17:00 - 19:30)
Tisdag: Skolan 08:00 - 16:00, följt av VV 17:00 - 19:30
Onsdag: Skola 08:00 - 16:00, träna kl 16:00
Torsdag: Skola 08:00 - 16:00
Fredag: Skola 08:00 - 14:00

O sen lite mera, som inte är inplanerat än.
En av dagarna ska jag med J till tandläkaren oxå , har glömt vilken dag de var...

Borde göra nått nu och inte sitta här....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback