Ledig dag = Mulet väder

Idag är jag ledig, så om ni undrar varför de är mulet, så vet ni. *skrattar*

Har sovit ända till 08:30, sedan har jag diskat o kokat kaffe, sitter här nu o försöker vakna.

Idag ska jag inte göra nått speciellt förän i eftermiddag, då jag ska till Kalix och träffa en av mina tjejer.
Hon o hennes pojkvän har just flyttat in i sitt hus, så jag ska givetvis dit och titta hur dom fått det.
Vi har varit tidigare och tittat på huset utanför, men nu äntligen får jag se hur de blev inomhus oxå.

Tror jag ska passa på att handla i Kalix, så slipper jag fara in till stan idag.

Måste plugga lite nu, vi hörs o ses!

/ Mia

Kommentarer
Postat av: kajsa

I bland är det faktiskt kul att handla nån annanstans än vad man brukar. Fast det är ju alltid nåt som fattas...jag är ett vanedjur, jag lider när jag måste på Konsum för jag är en ICA handlare....

2006-04-12 @ 14:04:28
Postat av: Boutottwa

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2008-02-15 @ 10:59:35
URL: http://boutottwa.blogspot.com
Postat av: Caspereira

Brilliant site. Cheers.

2010-03-03 @ 14:10:47
URL: http://caspereira.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback