Flyttat

Go förmiddag alla vänner.
Igår kväll så flyttade jag upp o in alla möbler till vårat sovrum.
De är så skönt att sova i sin egen säng igen o de är så ljust och fint.
Idag klev jag upp kl 08:00 o började städa lite i lilla rummet här nere, där vi sovit den senaste tiden.
Tog upp alla kläder, vek tvätt, körde en tvättmaskin o hände upp den. (kläderna alltså..)

Har dammsugit hela nedervåningen o nu ska jag snart äta lunch, Karin håller på att göra nått så avancerat som korv, stektlök o spagetti. =)

Efter maten ska jag skjutsa Jesper till stan, han ska till en kompis, jag tror jag ska passa på att hälsa på någon eller rent av åka över på finska sidan o kompletera med sånt som saknas o inte går att handla i luleå.

Ute är de svinkallt o jättetrist, så jag kommer inte montera klart stängslet den här helgen o imorgon jobbar.

Hoppas ni haft en bra helg mina vänner.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: kajsa

Vi kör bak och städdag i dag för då håller man ju värmen...brrr

2006-05-14 @ 14:05:49
Postat av: Nina

Och jag har tvättat käder och vikt kläder och bakat och städat lite...en massa och, men så var det !!

och kaffegäst från skellefteå har vi haft.

2006-05-14 @ 19:46:24
Postat av: eira

Synd att jag hade så brått när ni äntligen kom förbi!!!! VÄlkomna igen!

2006-05-14 @ 21:08:20
Postat av: AnnBritt

Vi saknade dig på middagen idag...

2006-05-14 @ 21:45:58
URL: http://annbritt.blogg.se
Postat av: Vivi

Tjaa!
Det är helt okej att du kommer hit också o städar & fixar!!
Ha de!
Kram från oss i skogen

2006-05-15 @ 07:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback