Lördag förmiddag

Nu är klockan snart 10 o de är lördag förmiddag, de är kallt men soligt ute.
Jag sitter här med röd, giftig hårfärg i håret, ska snart gå o skölja bort det.
Sedan ska vi packa bilen o styra först mot happis o lämna Tova hos Linda.
Tova kommer säkerligen ha jätteroligt o tycka de är skönt att få vara hos Linda idag.
Sedan åker jag, Karin o Siri vidare mot Luleå.
Vi ska försöka hinna förbi till Emma o se på hennes katter innan vi ska o äta middag
tillsammans med Mira, Maj-Britt o Ella på Waldorf. Efter vi ätit middag ska vi på kulturenshus,
och se på After Darks show, åååh vad jag har längtat efter det!

Ska bli roligt att få se dom live efter så många gånger man sett dom på Tv. =)

Efter showen styr vi hemåt igen o hämta upp Tova på vägen.
Jag har en känsla av att man kommer somna som en klubbad säl efter den här dagen.

Hoppas ni får en bra helg allihopa, de ska jag försöka ha iallafall. =)

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Vivi

Ha de så kul! Kramen

2007-09-29 @ 10:09:29
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: eira

Ha jättekul!!

2007-09-29 @ 13:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback