Trucklite 210 mm

Jahapp, då var de äntligen gjort, vi har extraljus på bilen.
Jag fick hjälp av Janne att få dom på plats, super stort tack Janne!!
Jag  o Tova åkte till Kalix vid lunch o var hemma redan till middagen, Tova gillar att vara ut på äventyr.

Trucklite 210mm med blått glas köpt från Lindeholms i Kalix.
3 lysen inkl allt för 2000:- helt i rostfritt, först trodde jag dom skulle blir för tunga, men jag jämnförde
med Hella Ralley 3003 o de var typ ingen skillnad fast Hella är i plast.

Kolla vad fint de blev, men lite skadad är jag, jag körde en mejsel i handen, men de blev bara ett litet
litet märke. Jag är inte så rutinerad.



image119image120image121


Kommentarer
Postat av: Nina

Vi har också "fyndat" .... Light FORCE = Xenon Grand Turismo från USA de som bussarna använder i Norrbotten, man kan läsa en tidning på 850 meters håll. Så nu ser jag att köra till Ö-tå, fast så klart var de lite dyrare.
Gubben har hämtat dem ikväll och skall montera dem någon dag....Jag hoppas oxå att våra skall vara så bra som de lovar. livstidsgaranti är det på dem.

2007-09-22 @ 22:11:16
Postat av: Nina

Jag glömde det viktigaste !!
Fy På dig ;)

2007-09-22 @ 22:12:01
Postat av: Annika B

Hej Mia.
Nu så hittade jag till din blogg via Ninas blogg.
Jag kommer att kika in fler gånger.
Fint me Lyserna.

2007-09-22 @ 22:43:12
URL: http://2cavaliertikar.blogspot.com
Postat av: Annika

Snyggt!! :)

2007-09-23 @ 08:23:36
Postat av: Tommyjennifer

Great site! Lots of useful information!

2010-04-27 @ 14:52:37
URL: http://tommyjennifer.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback