Snart är de dax

Snart är de dax för Asta att få sina små kattungar.
Hon är stor och magen är spänd.
Hon mår bra, men av förklarliga skäl gillar hon att
ta de lugnt. =)
Hon tillbringar nätterna ensam i rummet där hon ska
föda, så hon får lugn o ro. På dagarna när vi är hemma
så går hon med Smilla o Astrid. Hon vill inte vara med
Oscar, han är för mycket på henne.

Helgen som varit och snart tar slut har jag varit mest
hemma. Var förbi en sväng på förmiddagen igår till
jobbet och handlade saker till min morbror som fått
en lägenhet. Jag hann klart före alla kassa köer! =)
Sedan har jag bakat lussebullar o under veckan
gjorde jag julstrjärnor och pepparkakor.
Har satt upp några adventsstjärnor o pyntar lite eftersom
här hemma.

Nedan är en bild på Asta när hon ligger o vilar.
Kolla Oscars blick, han vet att han inte är önskad....
Bilderna är tagna 3 dec så hon har nog blivit lite större på dessa 4 dagar...

Ha de bra.
Kram Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback