Piteå Havsbad 13/-17/7-08

Vi hyrde en stuga i Pite havsbad från söndag till torsdag. De var sååå skönt.
Hundarna trivdes och vi trivdes. Min farmor bodde hemma hos oss tillsammans med katterna,
vi skulle aldrig lämna dom ensamma, de skulle dom inte må bra av.
Här kommer några bilder från Piteå. Vi hade de jättebra o jag hade ångest över att åka hem....

Här njuter vi av solen o äter glass, hundarna gillar verkligen mjukglass.Vi bowlade, de var jätteroligt. Här är de Jespers tur.Bildbevis på att Karin kan de här. =)Stel som man är kämpar man på ändå...Dom hade en minigolf banan inomhus som påminde om Tova blir trött av semester.

Kommentarer
Postat av: eira

Vilka fina bilder - ser ut som att ni haft jätteskönt!

2008-07-20 @ 22:00:51
Postat av: Nina

Håller med Eira, fina bilder och jag förstår att ni inte ville åka hem.



Vi gillar inte heller att lämna katterna ensama hemma så de är alltid hos mamma och pappa när vi är borta och där trivs de så bra + att de varit därända sedan de är små så de känner sig lika hemma där som här hemma !

2008-07-24 @ 14:24:05
Postat av: Annika B

Hej på er!

Det var ett tag sen sist,ni verkar haft en trevlig tripp till Piteå.

Nalas valpar har anlänt och hunnit bli 4 veckor nu, har ni sett dom på min sida?

Jag börjar semestern nu på måndag,ni kan väl kika in?

2008-07-26 @ 22:03:20
URL: http://annis.snabber.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback