Ny vecka

Idag började en ny arbetsvecka men med inslag av mer spännande saker än jobb...
Imorgon Tisdag ska vi åka o para Tova, så jag har laddat kameran o sett till att kunna
sluta tidigare från jobbet imorgon.
Imorse var de tvärsegt att komma upp... Jag var så trött.
Jag måste sovit som en stock inatt, för jag vaknade av att de small i ytterdörren o
sedan kom Karin tillbaka till sovrummet. Då hade hon varit ute med Siri...
Jag brukar alltid vakna om hundarna säger något, speciellt Siri.
Siri brukar bara behöva sätta sig o dra en suck för att jag ska vakna.
Om Karin vaknat (hon sover väldig djupt alltid) av Siri då måste hon låtit illa.

Idag har mina tankar varit hos Lotta o Olga. Jag har tänkt på dom från jag
vaknade tills jag pratade med Lotta. Så skönt att Olgas valpar är födda o
Lotta, Olga o valparna mår bra. Nu hoppas jag att allt går bra med dom.

Karin ringde Siris vet idag o vi ska börja med medicinen igen, men med halv
styrka. Så håll nu tummarna att Siris lilla sköra mage klarar av de iallafall.

Så kom ihåg att hålla tummarna imorgon Tisdag då vi är o parar Tova.

Over and out!

Kram Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback