Äntligen fredag?

Är de inte så man brukar säga, äntligen fredag!
Jo, de kändes otroligt skönt att logga ut från jobbet idag kl 15:00.
Åkte o hyrde en film, köpte godis o var o handlade på Maxi.
Min dag på jobbet idag har varit jättebra, fast de är iof dom flesta
dagarna där. Jag har en underbar chef o jättetrevlig kollegor.
Jag får vara mig själv o de verkar iallafall som om alla står ut
med mina tokigheter. =)

Imorgon har vi p-fest med jobbet, de ska bli roligt, vi har hyrt stadshotellet.
De blir mingel, mat, disco o gott dricka, de kommer säkert bli jätteroligt.

Vad har jag gjort annars då den senaste tiden?
Hmmm... Jo jag har jobbat hemifrån jättemycket, har tagit han dom min
underbara valp Alf. Han måste vara en av dom underbaraste valparna jag
haft lyckan att få lära känna. Han sover hela nätterna, går bara upp o kissar
 på sin papper o sedan lägger han sig igen. Han äter bra, busar med
alla i flockan o älskar att gosa o pussas med mig! De är helt enkelt så
som de ska vara. *ler stort*

Vi har tränat en hel del inkallning, stå och gå i koppel, han är givetvis
en stjärna på allt! =) Jag har utvärderat o kommit underfund med att
de är min Siri o min Alf som är smartast i flocken om man ska utgå
ifrån hjärngympa spelen.......

Annars måste jag ju bara få säga att mitt liv är otroligt bra, jag är lyckligt
lottad. Jag har en underbar familj, ett roligt jobb, snälla & omtänksamma vänner
och en hel flock djur här hemma!

Ja just ja, vi ska para Smilla, de ser jag oxå fram emot.
Håll tummarna för kattungar här inom ca 2½-3 månader.

Nu ska jag gå o gratta grannen som fyller år, jag har köpt lakritzpipor, tuggummin
och coca cola, så vi ska nog ha fest!

Kram Mia o ha en skön helg, vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback