Ny dag o lite piggare

Jahapp, då var de plötsligt Tosdag eller?

Idag är jag piggar, vilket är himla tur. Igår var jag så trött att de kändes som jag var bakis, fast jag inte ens varit nära något med alkohol i.

Smilla har tagit till sig lilla Astrid och hon håller reda på henne hela tiden.

Astrid fräser fortfarande åt hundarna, vilket inte är så konstigt, med tanke på hur stora o vilda dom är. *skrattar*

Astrid är nog den finaste katten jag träffat, ni hör vad objektiv jag är.
Hon är så gosig o mysig, men framförallt super snygg!!

Om jag bara varit lite piggare igår hade jag lagt ut nya bilder på henne, men jag ska se om jag orkar göra de ikväll.

Hur som helst, om jag ska sammanfatta, nu består min famlij av Karin, Jesper, Siri, Tova, Smilla o lilla Astrid. En helt underbar familj.

Kram Mia - som ska fortsätta jobba nu. =)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Sätt in ett familjefoto! Jag mådde som du i går...efter en bastukväll...med liiiite vin...

2006-07-21 @ 00:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback