Jättetrevlig

igår var de valborgsmässoafton, vi hade jättetrevligt.
Svärmor kom hit, vi kollade utlandsresor, jag o Jesper eldade ris, jag lagade god mat, badade bastu o umgicks.

Jag lagade kebabpinnar, klyftpotatis, rostade grönsaker och serverade det med tsatziki, hackad rödlök och Ajvar Relish sås. Alla tyckte de var gott och vi åt oss proppmätta.

Sen åkte vi till stan, kollade lite brasor, följde efter brandbilen, skjutdade hem svärmor o köpte några lotter på Statoil. Ingen vinst på lotterna - men ändå spännande.

Vi svängde även förbi till Anna o Danne o kollade på puppisarna, dom är så söta!

Vi kom hem jättesent o har sovit gott inatt, ända till kl 07:00 då Tova inte ville sova nå mera!
Vad är de för fel på henne?! Förstår hon inte att de är skönt att sova läääänge, vem vill busa o leka så tidigt?

Har varit ute i trädgården o fixat lite bla rensade och gjorde fint i jordgubbslandet.

Ja just ja, nu på dagen har jag även bokat en resa åt svärmor+karl och Jesper till Bulgarien, så Jesper kommer åka till Bulgarien två gånger i år. Nu första Juni med mommo och sedan i slutet av Aug med mig och Karin. - Vilket lyx! -

Nu börjar de blir dax för lunch, vi ska laga kycklinggryta och sedan ska jag åka och jobba kväll.

Hoppas ni är ute idag, för de är jättefint väder sitt inte inne o titta på solen.
Gå ut och låt solen titta på er!!

Sköt om er, vi hörs o syns förhoppningsvis snart!

KRam Mia

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad bra att Jesper far en sväng till Bulgarien och rekar läget lite! Vi har vart i växthuset och jobbat och därmed åxå solskyddsfaktor 35...

2006-05-01 @ 22:54:24
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Nina

Härligt att ni har en resa att se fram emot och Jesper som får göra två detta år...härligt !!

Yang är nu redo verkar det som , men typiskt det där med blodgruppen !!!!!

2006-05-03 @ 09:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback