Mitt nya jobb

Mitt nya jobb verkar bli jättebra, de är otroligt mycket att lära sig så här i början.
Men jag trivs med människorna och jag tror de kommer bli bra.
Jag tycker de känns som en otrolig chans att få jobba på AF, fast de är väligt mycket att lära sig.
Så hela dagarna går super fort och jag är mer än helt slut i skallen efteråt.

Idag har jag dessutom efter jobbet träffat en av mina tjejer o sedan suttit på Korpen möte.

Förstår ni att de är 3 år sedan jag haft ett jobb på heltid en längre period?
Känns skönt att jag vet iallafall att i minst 2 år kommer jag vara på AF om inget annat händer.
Jag har en egen jobbtelefon, en egen jobbmail, ett eget postfack, jag tillhör en arbetsgrupp, jag har arbetskollegor och arbetstider måndag till fredag 08:00-16:30.

Vi jobbar efter mål och de finns massa regler att följa, hoppas jag blir klok på köpet. =)

Hoppas ni alla har de bra, jag har nästan mer än vanligt att göra - ifall ni tycker jag verkar frånvarande...

Kramiz Mia

Kommentarer
Postat av: Nina

Kom på en kopp kaffe och rensa hjärnan någon kväll eller någon dag under helegen så rymms det mer igen sedan nästa dag *skratt*......Emmy förresten tjatar om eran kisse....måste visst komma på det lovade besöket någon dag.

2006-05-23 @ 22:37:34
Postat av: Kajsa

Jätteroligt att du fått jobb! Jag blir ju åxå arbetslös när skolan slutar så jag kommer nog att få känna på hur det är att vara arbetslös...har jobbat på samma jobb i snart 19 år...ganska orättvist att bli uppsagd pga arbetsskada men finns det inte jobb så finns det inte...

2006-05-24 @ 07:02:44
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: eira

Vad roligt det låter! Så glad för din skull!

2006-05-24 @ 07:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback