Tidigt i farten....

Jahapp, helgen gick nästan fortare än vanligt.
Karin hade natt helg, så henne hann man inte se så mycket av, stackarn att jobba natt.
Lördag förmiddag åkte jag till Leipi, hälsade på Mira och pratade med lite släktingar, mycket trevligt!
Hjälpte farmor att få in bredbandet, som vi beställde för dryga 1 år sedan. *suck för Telia*
Sedan på väg hem plockade jag upp  Jesper som jag lämnat hos er kompis under tiden.
Nu följde kompisen med hem till oss o stannade över natten.
På Lördag eftermiddag i spöregnet kom E o S och hälsade på oss, och med sig hade dom underbara Amber. UNDERBART att få träffa våran underbart vackra barn, eller de är ju deras barn nu o de är ju Smillas avkomma. Men ändå, lite är hon ju våran iallafall.... De var så roligt att få träffa dom o Amber. Hon är så snygg, har utvecklats så bra och kommer bli extremet elegant. Hon har fått en helt perfekt familj att leva med o de märktes att hon trivs med livet. =)
Vi uppskattar så alla bilder vi får vi epost, men att få besök av dom o se henne live så här, de var bara otroligt mäktigt rent känslomässigt.
Annars under helgen har vi hunnit klämma in lite grillning utomhus mellan skurarna, ätit jordgubber från landet och umgått lite.
I går början en ny arbetsvecka o de känns än så länge som en jättebra vecka.

Nu ska jag forsätta jobba, kom hit innan 07:00 för jag hoppas på att kunna gå i tid o handla efter jobbet.

Ha en jättabra vecka allihopa.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: eira

Jobba hårt!! Själv ska jag byta gardinstänger och gardiner lite här o var....

2007-07-31 @ 08:44:24
URL: http://www.hilldur.blogg.se
Postat av: Vivi

Jobba flitigt! Tjingeling!

2007-07-31 @ 09:53:20
URL: http://vivis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback