NU är vi i Skåne!

Äntligen är jag o Karin nere i skåne hos Lotta o Affe.
Vi ska äntligen få hem våran nya familjemedlem.
Idag har vi varit nere i Råå och promenerat vid havet, sååå fint, fast de blåste.

image159


Här är vi ute på Lottas gård o busar lite med hundarna:

image160

OCH "ta da" här är våran nya valp, hon är underbar!
Hon har sovit med mig o Karin i husvagnen i natt, hon kissade på mig på morgonen.
För jag är så trög att jag inte klev upp direkt kl 05:15.
image161

Hennes mor Olga är nog en av dom snällaste tikarna jag träffat. Valpen är nu 9 veckor o de är fortfarande tillåtet att
dia......
image162

Så här vacker är våran valp Betty som vi sålde till Lotta o Affe. Hon är nu 10 månader o super fin,
dessutom otroligt lik sin mor Tova.
image163

Här har ni en liten bättre bild på Olga, valpens mor.
image164

Ikväll ska vi ha grillfest, så nu ska jag gå o vara trevlig.

Jo just ja, våran valp har fått ett namn idag, hon ska heta Helga!

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad roligt med en ny familjemedlem!!

2008-02-24 @ 10:19:31
Postat av: Anonym

Grattis till Helga!
Kram från Benny med familj.

2008-02-27 @ 23:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback