hej hej

Hej här kommer en hälsning från Stockholm, tyvärr så började regna på eftermiddagen, men de är varmt o skönt ändå.
Jag kom ned till Stockholm på måndag eftermiddag, de var skönt att komma ned dagen innan utb började.
Jag hade inte varit speciellt pigg ifall jag hade åkt hemifrån super tidigt på Tisdag morgon.
Jag, Camilla o Petra delar en svit här på Scandic intill Kungens kurva, de är smidigt att gå till jobbet  på några få minuter.
Rummet är jättefint, de är två rum, ett sovrum med en dubbelsäng o en annat rum med skinn hörnsoffa o en soffa. I vardagsrummet var de dukat 3 champange flaskor, en korg med frukt o godis och 3 flaskor Loka.
Sååå mysigt så.
Snart är vi påväg in till stan, i kväll ska vi äta Italienskt och igår åt vi på en så god Indisk restaurang.
Jag var lite skeptisk inför den indiska restaurangen igår, men de var super super gott!!

Sköt om er, imorgon kväll kommer jag hem igen.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Nina

Aha du gör ett besök i stora staden, ellrr du har nog kommit hem nu !!
Jag åker dit nästa vecka. Hoppas sommaren och värmen finns där.

2008-05-17 @ 22:01:56
Postat av: Nina

Jag skall till Stockholm via jobbet, utbildning.
Kul för det brukar var jättegivande och man lär sig mycket, men jag känner att Igen...jag var dit för bara fyra veckor sedan via jobbet. Jag är inte van att flacka och fara *suck*. trivs bäst hemma. eller borta bra men hemma bäst.

2008-05-18 @ 20:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback