NOKIA 5800 XPRESSMUSIC

Hej o hå, äntligen har jag beställt min nya mobil.
Efter långt övervägande och mycket funderade.
De är så mycket pengar de handlar om och de är ju faktiskt bara en mobil.
Även om man släpar på den hela tiden, typ dygnet runt, så använder man
de ju huvudsakligen till att ringa o skicka SMS och de kostar ju de oxå....
Jag ville ha en toucht mobil, måste testa eftersom är teknikfreak....
Sedan vill jag har trådlöst, så jag kan köra hemma via mitt nät...
Jag vill ha en kamera som är bra, för spontana saker som händer....
OCH givetvis så vill jag att den är mobil, alltså att man inte måste ha den
på laddning hela tiden bara för att man använt den.

Jag vill då ha en Samsung Jet S8000, den har typ allt jag vill ha.
Men den är alldeles för dyr, jo jag har råd, men de finns annat jag oxå
vill köpa.....

Efter att ha tagit mod till mig har jag då istället lämnat SE och beställt
en Nokia. Jag har lite ånget o är lite nervös för hur jag ska trivas med
någon annan mobil än SE...... Gillar verkligen SE telefoner.
De som blev lite avgörande till att lämna SE är att jag haft sånt strul
men min mobil jag har nu, SE Z710i. Den har racklat och varit på
rep flera gånger o nu är garantitiden slut o den är pajj igen.

Jag ser fram emot att få hem min Nokia 5800 Xpressmusic som jag
har beställt.
Den har bra batteritid, lite bättre kamera än den jag har, den har WLAn
och touch skärm. Allt jag ville ha, men lite enklare än jag egentligen ville ha.
MEN om jag nu blir helt inne på allt de här jag ville ha och så, då kan
jag ju faktiskt sälja min Nokia o sedan köpa en dyrare, om jag tycker att
de då är värt alla pengarna.

Jag har läst massa recensioner av folk på nätet som haft massa möjliga
mobiler som jag övervägt mellan och de är nog Nokia 5800 som har
mest av de jag behöver till ett vettigt pris.

Jag återkommer när den kommit till mig o jag har fått testa igenom
alla finesser på den. (Och ja, jag har beställt den svart/röda med 8GBs minne)


Kram Mia


Kommentarer
Postat av: Irina

Åh, den här vill jag ju oxå ha! Mest för att jag tycker den är så snygg ;)

2009-08-05 @ 08:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback