Soft

Hejsan, idag sitter jag hemma o jobbar lite o pysslar på med djuren lite.
De är skönt att sitta hemma, de är liksom rätt lugnt o skönt om man jämnför
med jobbet. Har inte jobbat så många timmar, tar lite eftersom tiden går.
Har gjort dom sakerna som var viktigast o sedan har jag mest varit med djuren.
Jag trivs otroligt bra med våran lilla valp Alf, han är så go och mysig.
Synd bara att vädergudarna i stödjer mig i att vara hemma från jobbet, de
blåser o är mulet ute. De var lite sol på morgonen när vi var ute, men sedan försvann solen.

Jag o Alf har tränat att gå på promenad i koppel tillsammans med Siri, han är
så duktig att man har lite svårt att tro att han bara är 11 veckor.
På måndag ska han iallafall få sin 12 veckors spruta o träffa veterinär Kristina för
första gången, hon är bra, så de känns tryggt.

Jag hoppas på bättre väder imorgon, för jag vill faktiskt grejja på med staketet ute,
tänkte måla lite först o sedan snickar lite mera. Men inte om de är storm ute, då
håller jag mig hellre inomhus.

Ha en bra dag, jag kanske hör av mig imorgon.

Kram Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback