Tur att de regnade

Tur att de regnade idag när jag var tvungen att avbryta mitt snickrande o gå till jobbet.
Annars vete tusan hur jag hade kunnat motivera mig att jobba istället för att pyssla på
här hemma....
De var ändå roligt på jobbet när jag väl kom dit. Tobbe kom tillbaka från semestern
och var så glad över att jag städat o pysslat på och att de inte låg stora högar med
saker på hans skrivbord som var ogjorda. Jag har verkligen hunnit beta bort en massa
på jobbet när alla var på semester. =)
Idag efter jobbet var jag iallafall och köpte målarfärg, så första dagen som kommer
där de inte regnar ska jag måla de jag gjort hit tills. Sedan ska jag givetvis fortsätta
bygga på staketet så fort jag hinner, men troligen så blir de inte förän jag kommer
hem från Helsingborg med våran lilla söta valp Affe.

Nu är de natti natti och imorgon är en ny arbetsdag.

Kram Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback