Valpis

Hej, ville bara göra ett kort inlägg på min lunch här på jobbet.
Jag o Jesper kom hem med våran lilla valp Alf på måndag 00:40.
Han fick träffa alla dom andra o alla var så snälla med honom.
Sedan gick jag ned i källaren o sov med Alf hans första natt hos
oss. Han sov bra o vaknade bara någon gång o kollade att jag
inte låg längre än 2 cm i från honom. *flinar*
Igår var jag hemma på förmiddagen o fick se honom tillsammans
med dom andra djuren ännu mer, och alla behandlar honom
som dom ska, de är skönt att vi har en snäll flock.
Han sover bra o äter si så där som dom brukar i den här åldern.
Inatt sov han tillsammans med sin pappa i en egen hage och jag
sov äntligen i min egen säng. Han sov hela natten och har bara
pipit någon gång för att se att pappa var kvar.
Imorse vaknade han när min mobil ringde och då klev vi upp.
Jag blev lite sen till jobbet, för jag glömde bort tiden när satt
och såg till att alla åt sin frukost o gossa lite.....

Så imorgon måste jag nog ställa klockan lite tidigare så jag
hinner med alla saker vi ska göra på morgonen. Tur Karin
är ledig o kunde göra klart allt när jag åkte iväg till jobbet.

Alf är en mysig kille som jag tror kommer trivas med oss.

Nu ska jag äta, de är väll de man ska göra på sin lunch eller?

Kram Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback