God Jul

God Jul till er alla och ett gott nytt år.
Jag är en sådan där lyckligt lottad människa, som har en underbar familj.
Min familj är så underbara, dom finns alltid där o förstår mig.
Jag har min närmaste familj här hemma och sedan har jag ett tight
socialt nätverk ikring mig som jag är evigt tacksam över.
Jag har en mor & en far som är bäst i hela världen.
En lillebror som bara är så underbar o hans flickvän o små flickor
är så fina och jag trivs så bra med dom.
Jag har många goda nära vänner, sånna som jag aldrig skulle klara
mig utan. Mina vänner o min familj ger mig så mycket possitiv energi
och stöd i vardagen.

Sedan har jag ett jobb med världens bästa kollegor, jag har sådan tur
att jag har ett toppenjobb som är roligt o utmanande.

Jag har huset fullt i hundar o katter, de är mitt största intresse och
jag kan inte ens tänka mig hur mitt liv skulle se ut om jag inte hade dom.
VAD skulle jag göra med all min tid?! Genom djuren har jag lärt känna
många trevlig människor som delar vårt intresse. Vi har lyckats hitta
så fina familjer till våra valpar o kattungar och sedan har vi turen att
några av dom håller kontakten så vi får följa våra egen uppfödda hundar
och katter. Vi får dela deras glädje, bekymmer och utveckling. =)

Vi bor bra i ett lite för litet hus, men de kostar oss inte en förmögenhet,
så vi har råd att lyxa till det ibland i vardagen.

Vi får vara friska och lyckliga tillsammans, vi har de helt enkelt hemskt bra.

Jag hoppas 2010 blir lika bra och att alla mina nära o kära får ett bra nytt år.

Kram Mia


Kommentarer
Postat av: svea

vilken söt jycke. :)

2010-01-15 @ 05:10:55
URL: http://karinmattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback