Kallt o snö

Idag har vi -15 grader och äntligen snöar de ut!! *jippi*
Jag återfår mitt hopp om att kanske få köra skoter i år ändå...
Mitt nya jobb, våra kattungar o hundar upptar de mesta av min tid.
Samt mitt julpyntande o sånt som julklapps handling tar min tid.

Smillas kattungar är helt underbara o jag bara älskar att hänga med
huvudet i lådan o beundra dom.

Mitt nya jobb som AC kassan är roligt, de är givetvis mycket jag ska
lära mig, men de kommer förhoppningsvis eftersom.
Jag har underbara medarbetare o roliga arbetsuppgifter, så dagarna
går otroligt fort och nu är de bara 1 vecka kvar tills jag påbörjar min
julledighet, såååå skönt.

Jag ska spela tv-spel, sköta om djuren, pyssla på här hemma o umgås
med min familj. De blir nog ingen lule resa, men kanske någon kommer
hit o hälsar på oss istället? Hoppas de iallafall.

Jag har köpt Wii konsollen, så jag njuter i fulla drag av att spela gamla
hederliga 2D Super Mario Bros, så himla roligt o när jag spelar glömmer
jag o kopplar bort allt annat, så de är riktigt bra avkoppling för mig.

Jag tror nästan att jag köpt alla julklappar klart, någon liten är de kvar
men de hoppas jag klara av snart.....

Sköt om er o kolla våran djurblogg där nya bilder på kattungarna kommer
löpande!

Jo just ja! Vi har parata Tova igår, så håll tummarna för valpar!

Kram Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback