Oj så skönt

Oj så skönt de har varit att vara ledig idag!
Igårkväll kom mina föräldrar hit med sin husvagn, dom stannade tills idag.
Vi satt på kvällen o pratade o tog en öl, utöver detta tog vi en prommis till
stranden så hundarna fick busa av sig. =)
De var så varmt att vi var ute jättelänge på kvällen o njöt av sommaren.
Imorse lagade jag plättar till frukost, de blev många små plättar att steka
när vi var 6 st som skulle äta frukost tillsammans.
Efter frukosten åkte mamma o pappa vidare o vi har sedan dess pysslat
på här hemma på gården. Jag har klippt lite gräs, rensat ogräs, plockat jordgubbar
och gossat med hundarna.
Tur jag har min lilla pool på gården så jag kan svalka mig med jämna mellanrum.
Nyss när jag skulle svalka mig så ville Franz så gärna komma i....
Jag trodde bara han ville ha koll på mig när jag var i vattnet, men nä, han ville
bada. Så jag o Franz badade länge tillsammans.
Han dök till o med utan att bli rädd, han är så go min lilla Franz.

Ja just ja, vi har grillat till middag och bjudit Marianne på middag, de var supertrevligt
och maten var jättegod.

Nu ska jag nog lägga mig o läsa en bok o mysa med hundarna.

Kram Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback