Plättar

Idag jobbade jag kväll på jobbet, de var mysigt o skönt att vara hemma på morgonen o ta de lungt.
Jag gjorde plättar och när jag hade stekt dom på ena sidan så strök jag på lite nötcreme (sånt där godis).
*Mums* De var jättegoda plättar som jag njöt av i solskenet tillsammans med en kopp kaffe.
Jag har verkligen börjat uppskatta sköna lugna mornar tillsammans med djuren o min familj.
Jobbet var som vanligt fullt upp och tiden gick fort o plötsligt var jag på Maxi o handlade mat o
sedan kom jag hem.
Nu har jag gossat med alla djuren o läst lite mail o några bloggar o ska snart gå o sova.
Clara sitter här med mig o spinner för fulla muggar.
Ja just ja, ska gå o plocka in dagens jordgubbar innan jag går o sover.

Sov gott allihopa o hoppas ni hade lika bra som jag.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: eira

...ett evinnerligt tjat om dom där plättarna!!!! grrr

2009-07-23 @ 18:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback