Skidor

Hej hopp, nu börjar de bli så där skönt väder ute att man vill vara ute hela tiden!
I söndags var vi på Staduim och köpte skidorn till Karin! Japp, du läste rätt, Karin har
längdskidor. De tog väll bara si så där 4 år innan jag lyckades övertala henne till det.
Jag har mina teorier om varför just nu i år, men de är en lång analys som jag inte
orkar skriva ned. =)

Nåväl, detta innebar att vi har börjat vårat nya skid liv.
Idag när jag kom hem från jobbet var vi ned på älven tillsammans med hundarna
och åkte lite skidor.
Här kommer några bilder från dagens skidfärd:



Helt underbart att vara ute.
Sköt om er, jag återkommer o berättar med om helgen vid ett annat tillfälle.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Vivi

Å hon överlevde skidfärden?!?? Själv är jag som bambi på hal is när vipratar skidor på längden.....kanske investerar ett par en vacker dag!? =)

2009-03-10 @ 16:13:37
Postat av: Annika B

Hej på er !



Bra Mia att du lyckades övertala Karin till nya skidor....Karin visst är det kuul att åka ?



Ha en trevlig söndag, själv ska jag jobba idag.

//Annika.

2009-03-22 @ 07:44:46
URL: http://annispearls.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback