Delft, Holland

Snabb uppdatering innan mina ögon stänger sig.
Har rest hela dagen, bil, flyg, flyg och flyg. Sedan tåg och sedan promenerat till hotellet.
Mysigt hotell, stort rum o fint badkar.
Har varit o ätit sen middag tillsammans med Alex och Pernilla.
Jag åt kycklinggrillspett och pommes o sallad på en Argentinsk restaurang o så delade vi
på en flaska rött vin. De var supergott och ett så mysigt ställe att sitta o äta på.
Imorgon är de utbildning som gäller så nu ska jag gå o sova.
Här var de mulet o regnade lite när vi kom, hoppas på bättre väder imorgon.
De är så otroligt vacker gammal stad Delft. Hoppas jag hinner se något imorgon.
Saknar alla hemma i vårt hus i katungi, tur jag kommer hem på Torsdag.

Kram till er alla från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback