Helsingborg

Nu är jag nere i Helsingborg och njuter av att få umgås med mina kära vänner här nere och deras
hundar. De är nått speciellt att få träffa Tovas 2 små döttrar Betty och Edith. Edith är en av mina
allra kärarste hundar i mitt liv. De ska bli så spännande att få se henne och hur hon utvecklas.
Betty är bara så underbar och de är facinerande hur lik hon är sin mor till sättet, inte på allt
men på många saker.
Eftersom Helga nu är vuxen så ser jag många saker som hon gör hemma som hennes mor Olga
gör här. De är miner och uttryck framförallt, dom är inte så jättelika varandra till utseendet, men
dom har många andra saker gemensamt.
Idag har vi varit och hälsa på Annika, så jag har fått träffa mina idoler Bobba och Molly.
När jag träffa Molly i somras var hon bara en lite liten pluttig valp och nu är hon 1 år o ser
väldigt vuxen ut, men otroligt charmig. Båda dom här frallorna är supertrevliga och social.
De är många saker med frallornas sätt att vara som jag gillar, jag tror de är en ras som
passar mig.
Här kommer några bilder på Bobba och Molly.
Molly är den ljusa tjejjen. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback