Lagt ned?

De känns som jag lagt ned bloggen, även om jag tänkt ofta på den och tänkt uppdatera den.
Men nu känner jag att jag verkligen behöver skriva av mig lite.
Vi har varit tvugna att ta de hemska beslutet att låta Siri somna in.
Jag räknade med att de skulle bli jobbigt, men jag trodde inte att de skulle bli så här jobbigt.
De har liksom inte räckt med att vara ledsen, jag har rent psykiskt känt mig otroligt nedstämd.
Orden har tagit slut o dom som känner mig vet att de händer inte ofta.
Jag har föredragit att göra saker själv ute på gården och den ända jag egentligen velat vara
nära är Karin. Alla andra har kännts jobbiga.
Jag har höststädat ute och har ett projekt som innebär att jag bygger ett vedförråd av enbart
spill virke som vi redan har hemma.
Jag tror de blir rätt oki, vi får väll se om den klarar vintern o första stormen. Men jag tror det.
På fri hand med saker som ligger i högarna, det blir inte supersnyggt, men jag tror den får
godkänt.
Jag har jobbat mindre, har inte riktigt mäktat med att jobba, i mitt jobb har jag otroligt många
runt i kring mig hela tiden o de har kännts lite svårt.
Men nu när jag väl är tillbaka på heltid så hade gett mig energi o andrum att vara åter på jobbet.

Fast nu fuskar jag ju lite, för nu imorgon jobbar jag halvdag o sedan har jag tagit en veckas
semester. Ska bara vara hemma med djuren o gå här hemma o skrota på i lugn o ro.
Så jag hoppas att nästa vecka innehåller vackra höstdagar.

Eller nu ljög jag, jag flyger ned till Helsingborg på fredag o är där tills på måndag eftermiddag.

Så nu vet ni, Siri har lämnat oss och de känns fruktansvärt overkligt att hon inte förgyller mina
dagar.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Majsan

Beklagar sorgen! Det är svårt att vara bland människor när sorgen är så tung.

Med djuren går det lättare.

Kram Majsan

2010-09-22 @ 00:11:03
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-17 @ 12:04:43
URL: http://www.grinders.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback