Utställnings helgen o Betty besök!

Oooh jag är världens sämsta på att hinna uppdatera bloggar o hemsidor när de
blir fint väder ute.... Jag befinner mig helst ute hela tiden o så lite så möjligt framför
datorn.

Vi har som sagt varit på utställning helgen 16-17 maj, vi har massa kort och här
kommer några som jag hunnit med att förminska. =)

Vi hade toppen roligt och umgicks med alla våra underbara vänner, nya som gamla.

Här först kommer en bild på underbara Benny som vi hade den stora äran att få
besök av när vi var på utställningen. De är synd att han bor så långt bort tillsammans
med sin trevliga familj.



De här Betty Boop som i helgen blev svenska champion och vi är så glada över att vi fick närvara
när hon och Lotta gick i ringen.



Här är våran alldeles egen Tova som är mamma till dom två hundarna du ser ovan, Benny o Betty.



Här är vårt yngsta stjärnskott Helga som kommer Lottass i Vallåkra.


Nu grinar vår yngsta, så jag måste nog ta o gå ut en sväng med henne. Jag återkommer.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilka stjärnor!!:):)

2009-05-23 @ 22:17:56
URL: http://www.kennellottass.se
Postat av: SNIGELSYSTRARNA

hej :)

vi ska ha en tävling på våran sida och du kan bli veckans blogg :D

kika in och anmäl dig :D

kramar

2009-06-17 @ 23:45:57
URL: http://snigelsystrarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0