Anders 31 år

Igår fyllde Karins brosa år, han är lika gammal som jag o blev altlså 31 år.
Vi åkte dit på kvällen fika o grattade, jätte trevligt.
Jag diggar skarpt att dom för tillfället bor i Happis, för vi umgås mera o de
är lite enklare att åka förbi utan att behöva ruggig planering som när dom är i Luleå.

Nu kan man åka när man känner för det o mitt i veckan, inte prompt avsätta en hel helg.

Ser fram emot att fira julen med dom o Karins mamma + Pertti.

Annars gjorde vi inget speciellt igår, Karins mamma o Pertti var här på eftermiddagen,
dom kom med virket till bastun. Himla snällt med tanke på att vi inte har nått släp eller drag.

Nu är de bara isoleringen o de som måste på plats innan vi kan slå panelen, ska kolla på det idag.

Ikväll är de julfest på skolan fast innan de ska jag på möte med socialen.

CU!

Kommentarer
Postat av: eira

Åh vad fina bilder på dina små!

2005-12-15 @ 21:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback