Kväller

Jahapp då är de bara inse, snart är de måndag.
Har varit till stan o hjälpt Karins mamma att bona golvet på Eleven.
Efter jag kom hem så lagade jag o Karin underbart god Indisk mat,
sedan softade vi och kollade film, Tolken. Den vara bra.

Imorgon ska jag skjutsa Carina till Kallax, hon ska till Las Vegas en vecka.
Så eftersom Karin jobbar natt, så tar jag med mig hundarna så hon får sova lite.
Inte för att jag vet om hon kan sova när hantverkarna kommer, men de är inte
så mycket att göra åt.

Hoppas dom blir klara med att gjuta golvet i källaren imorgon.

Efter det återstår bara att plattsätta, sedan kanske de rent av blir en bastu där nera,
som jag har väntat...

Hoppas din helg varit bra.

/ Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback