Sitter på skolan

De är ruggigt tråkigt på skolan.
Hela utbildningen känns helt värdelösa.
Dagarna räknar jag, för nu är jag less o de är värdelöst att sitta här.

Jag hade ett ända mål, de var att öka min förståelse, förstå lite mera finska.
Tyvärr så har inte kursen gett mig det.

Ont i huvudet har jag oxå - trött. Fast jag har sovit underbart skönt inatt- speciellt om
jag ska jämnföra med tidigare nätt.

Har köpt en julskinka idag, en STOR lax och varit förbi med en blomma till Ulf som fyller år idag. (55år)

Hade jag inte jobbat ikväll hade jag åkt förbi o druckit kaffe, men nu fick de räcka med en blomma på jobbet.

Nu ska jag surfa vidare, snart ska vi ha talövningar. -De om inte annat kan ge nått.

Ha en bra dag.

CU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback