Tisdag

08:28 Tisdag morgon - Vad kan man säga? Man är lika trött som vanligt.
Dricker kaffe i hopp om att vakna.

Ute är de rätt skönt väder -8 grader o fortfarande mörkt.

Undra vad jag ska göra idag? Städa lite här hemma i vanlig ordning, gossa med djuren.
Ska jobba ikväll, sedan är de luciafirande i kyrkan.

Jag funderade just om jag har några nya kort på djuren... Måste tömma kameran.

Har en lång lista med mat som borde inhandlas, men har desto mindre pengar på kontot.
De är så stora räkningar som trillar in när vi renoverar, men men, de går, man får ta de lungt
och planera utgifterna lite mer noga än annars.

Nu måste jag gå o tömma kattlådan, känner att hon varit där... *urk*

Ha en bra dag, CU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback