Underbart väder

Efter att ha skottat flera gånger om dagen så verkar de äntligen ha slutat snöa...
Idag är de rätt klart och -9 grader.
Vi (jag o hundarna) har varit ute o busat i snön.

Nu sitter jag här o hoppas att de onda i halsen ska vara tillfälligt och att de försvinner med den
här koppen kaffe.

Vill verkligen inte bli förkyld, men oddsen är dåliga, Karin är dunder förkyld...

Hundarna slåss som tusan, dom slås inte hårt, men låter VÄLDIGT illa, så man tror minst
att dom håller på att ha ihjäl varandra.

Jag hoppas dom håller på att göra upp om vem som ska vara "the leader of the pakt", men
sen vet jag oxå hur tjuriga tikar är, så de är inte alls säkert dom kan rang ordna sig.
Rent av så kanske dom ska slås resten av livet.... Stackars mina öron i sånt fall..

Smilla är iallafall så klok att hon håller sig på avstånd när dom låter så här illa.

Nu ska jag dricka upp de här kaffet o hoppas på att min hals repar sig fort.

Ha en bra dag.

CU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback