Vindarna vänder....

Idag på eftermiddagen ringde min mobil, en människa jag behövde prata ut med hördes i andra sidan.
Vi pratade lite kort och nu känns de som att julen blir ganska skön.

Jag o Karin har suttit o gjort en lista på vilken mat vi måste köpa och på Torsdag ska vi handla.
Helst skulle jag redan ha handlat, men tiden finns tyvärr inte förän på Torsdag.

Har gråtit lite nu på kvällen när jag pratade med mamma i telefon, men nu känns de bättre.
För mig är de oftast skönt att gråta lite, de lättar.

Inatt kommer jag säkert kunna sova gott, vilket min kropp säkerligen uppskattar. =)

Nu ser jag fram emot helgen och julen tillsammans med min underbara familj.

Tur jag har min kära flickvän som stöd när mina känslor åker berg o dalbana.

Inget går upp emot att kramas hårt o länge med henne när livet är lite down.

Nu känner jag mig glad o lättade, men kroppen är hemskt trött efter några jobbiga dagar.

Sköt om dig.

CU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback