Snö

Nu kommer de snö i enorma mägnder, var ut på morgonen och skottade fram bilen. De är så vitt o fint, synd bara att de för min del innebär värk o trötthet.
Man blir så glad av snön, de vita, rena o vackra täcker backen o genast är de ljusare ute.

Imorse var inte Tova den allra gladaste, bråttom var de ut, men sedan fick jag mer eller mindre bogsera henne, för hon tyckte minsann att de var liiite jobbigt att gå i snön o uträtta sina behov.

Tova löper för fullt, hon är på dag 6 ungefär, så hon blöder o är väldigt svullen.
Siri är oxå på någon dag, vilken har jag ingen aning om, för hon blöder typ inte alls, men beter sig som en löptik. ;)

Har just tömt kattlådan, de är otroligt hur illa den här katten skiter....

Idag ska jag till distriktssköterskan o få min delegation, spännande.

Ha en bra dag, nu borde jag åka till skolan.

CU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback