Snön yr

Ute snöar de för fulla muggar. De är underbart vitt o fint.
Fåglarna har mat så dom klarar sig o även ekorren verkar njuta av fågelfröna... ;(
Jag hoppas verkligen att de här ska stanna, att vintern blir vinter på riktigt.

Jag har fått gjort en massa här på morgonen, diskat, städat ur kattlådan, satt ny pellets,
diskat ur alla vattenskålar, satt nytt vatten, utfodrat alla o rastat hundarna.

Har njutit av en lugn o tyst frukost, läst tidningen o nu sitter jag o dricker en kopp kaffe.

Jag tycker verkligen om när jag får ta de lungt o pyssla på här hemma i lugn o ro, speciellt på morgonen.

Hundarna har lagt sig för att vila lite till o till o med Smilla verkar ha lagt sig ett tag.

Hoppas de klarnar ute lite snart, så kanske jag o hundflickorna kan gå en lång prommis.

Mitt liv är så underbart skönt.

Hoppas din dag blir bra.

Kram Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback