Helt underbart med helg

Den här helgen börjar gå mot sitt slut, jag har njutit i fulla drag.
Jag älskar våra hundar o har varit med dom heeeeeeela tiden.

Vi har varit ute, lekt, ätit god mat, hälsat på en kompis, tränat lydnad, tränat stå fint,
myst i soffan, surfat på internet, kollat tv, haft sovmorgon och just nu ligger flickorna
och solar i köket.

Oj jag glömde, vi har även möblerat om i köket o lagat god mat, kört några tvättmaskiner
och dammsugit o skurat.

Igår när vi var o hälsade på en kompis så var vi även ut på en prommis, Siri fick åka innanför
min jacka halva vägen, för jag såg att hon blev så trött i de opererade benet.

Idag ska vi nog åka in till stan o se om vi hittar nya gardiner på Catalog, de är den budgeten som gäller. =)

Ha en jättebra Söndag allihopa, de ska vi ha!

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Bredehilde

Very interesting & professional site. You done great work.

2008-09-18 @ 09:18:13
URL: http://bredehilde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback